Tevreden cliënten zijn van belang!

Bij Gelder Thuiszorg zijn we iedere dag bezig met kwaliteit. We bevorderen zorgvuldig en veilig handelen en houden ons hierbij aan landelijke regelgeving en werkprotocollen. We investeren in de opleiding van onze medewerkers. Daarnaast doen wij ieder jaar een tevredenheidsonderzoek voor kwaliteit van de zorg.

De mening van onze cliënten is belangrijk voor het verbeteren van onze dienstverlening. Tijdens het periodieke tevredenheidsonderzoek Verpleging & Verzorging, hebben de V&V cliënten de mogelijkheid gehad om hun mening te geven over de zorg die zij ontvangen. Cliënten van Gelder Thuiszorg V&V zijn tevreden over de zorg die zij ontvangen. Dat blijkt uit de cijfers van de cliënttevredenheidsonderzoeken. Gemiddeld werd onze zorg beoordeeld met een 7,5.

Het onderzoek heeft ons ook inzichten gegeven in aspecten, die volgens onze cliënten aandacht nodig hebben. Wij zullen de komende periode deze punten extra aandacht geven om zodoende onze dienstverlening verder te optimaliseren.

Werken bij