Onze Werkwijze


Als er een zorgbehoefte ontstaat door bijvoorbeeld ouderdom, ziekte, verslaving of een operatie komt er veel op u én uw naasten af. Daarom vinden wij het belangrijk dat u snel en efficiënt de juiste zorg gaat ontvangen. Nadat uw gemeente of zorgverzekeraar geïndiceerd heeft dat u (tijdelijk) in aanmerking komt voor ondersteuning, nemen wij contact met u op om uw zorgbehoefte te bespreken.

Het kan ook zijn dat u met uw PGB budget of op particuliere basis zorg wilt inkopen. Uiteraard is dit ook dit is mogelijk.

Cliënten zijn individuen met een eigen persoonlijkheid en een eigen wil. Het doorvoeren van hun wensen begint al met het kennismakingsgesprek: tijdens het opstellen van het zorgplan wordt gevraagd wat de cliënt zelf wil en kan. In overleg met de cliënt en zijn netwerk, wordt een zorgplan op maat gemaakt en uitgevoerd.

Wat kunt u van ons verwachten?

- Voordat uw zorg start maken wij graag kennis met u. Dit gebeurd zowel telefonisch als met een persoonlijk bezoek van de vestigingscoördinator in uw eigen vertrouwde omgeving.

- Zowel de vestigingscoördinator als medewerkers zijn veelal zelf ook woonachting in uw woonplaats.

- Bij vakantie of ziekte van uw vaste medewerker zorgen wij voor een vervangende medewerker. Uiteraard doen wij dat in gezamenlijk overleg met u.

Onze uitgangspunten

- Uw zorgbehoefte is ons uitgangspunt. Ieder mens is uniek en verdient unieke aandacht. Daarom hebben u en eventueel uw naasten altijd contact met 1 vast aanspreekpunt; de vestigingscoördinator.

- Om betrokken zorg te kunnen leveren, kunt u rekenen op een vaste zorgverlener.