Directeur Huishoudelijke Hulp en Verzorging en Verpleging

Gelder Thuiszorg is een zorgorganisatie met een sterk -op ontwikkeling gericht- DNA. Dagelijks dragen zo’n 400 medewerkers van Gelder Thuiszorg bij aan de kwaliteit van leven in de vertrouwde omgeving van onze cliënten, namelijk thuis. Inmiddels bieden wij zorg aan zo’n 1400 cliënten, woonachtig in de provincie Gelderland.

Gelder Thuiszorg Huishoudelijke Hulp
Is gestart in 2013 en inmiddels uitgegroeid tot een vertrouwde partner voor zowel cliënten, wijk en contractpartners binnen verschillende Gelderse gemeenten.

Gelder Thuiszorg Dagbesteding
Wij bieden sinds 2018 een kleinschalige dagbesteding in het centrum van Twello.

Gelder Thuiszorg Verzorging en Verpleging
Vanuit de vraagbehoefte van onze bestaande cliënten zijn wij in 2019 gestart met het bieden van verzorging en verpleging. Inmiddels hebben wij 2 enthousiaste wijkteams in de gemeenten Apeldoorn en Voorst die 7 dagen per week onze cliënten thuis afgestemde verzorging en/of verpleging bieden.

Wij zoeken                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Een betrokken en gedreven directeur voor de labels Gelder Thuiszorg Huishoudelijke Hulp, Gelder Dagbesteding en Gelder Thuiszorg Verzorging en Verpleging. Een directeur die met zijn of haar ondernemende kwaliteiten bijdraagt aan de ontwikkeling van mens en organisatie en een daarmee een gezonde en beheersbare bedrijfsvoering

Als directeur stuur je direct een team van ongeveer 8-10 medewerkers aan. Indirect omvat het aantal medewerkers dat je aanstuurt ongeveer 400 vertrouwde gezichten van Gelder Thuiszorg.
Wij werken verantwoordelijkheidsgericht. Met ons principe “vrijheid binnen kaders”, streven wij ernaar om zo optimale zelfstandigheid te faciliteren.

De Rol
Naast de dagelijkse leiding en bedrijfsvoering van 5 locaties ben je –binnen de kaders- verantwoordelijk voor het initiëren, voorbereiden, implementeren, borgen en uitvoeren van beleid op de volgende aandachtsgebieden:

• Inhoud
• Kwaliteit
• Personeel
• Communicatie
• Ontwikkeling
• Aanbestedingen en contractmanagement

Tevens draag je verantwoordelijkheid voor de variabele, locatie gebonden kosten. Dit alles doe je door een (meer) jaren plan te ontwikkelen welke voorgelegd wordt aan de holdingdirectie.

Profiel

Je bent enthousiast en gericht op ontwikkeling van mens en organisatie. Je hebt kennis van het primaire proces, maar schakelt ook moeiteloos over naar grote lijnen om de focus van je plan te behouden. Dankzij je vermogen tot omdenken verkrijg je steeds weer nieuwe inzichten die kunnen bijdragen aan de kwaliteit van zorg én bedrijfsvoering. Je bent een heldere communicator die stevig in zijn of haar schoenen staat. Je bent in staat om kaders te stellen en resultaat te boeken. Je werkt procesmatig en pragmatisch.

Verder beschik je over:

• HBO werk-en denkniveau
• leidinggevende ervaring, bij voorkeur binnen groeiende organisaties
• kennis van de financiering in de zorg, aanbestedingen en contractmanagement
• kennis van geldende wet-en regelgeving
• energie en lef

Aanbod en procedure
Wij bieden je een afwisselende rol binnen onze plat georganiseerde organisatie. We kijken uit naar je motivatie waarom jij de aangewezen persoon bent voor deze uitdagende directierol. Samen met je CV ontvangen we graag je motivatie via: josje@gelderthuiszorg.nl .

Onze intentie is om uiterlijk 1 oktober te starten met een inwerkprogramma. We bieden je in eerste instantie een jaarcontract voor 28-32 uur bij GTZ.

Heb je vragen? 
                                                                                                                                                                Neem dan contact op met Josje van den Ende, Directeur Gelder Thuiszorg 06-36429493 (tot 24 juli) of 06-40126466 (na 24 juli)

 

Top Werken bij